Електронний документообіг Contentum ECM — комплекс сучасних рішень для управління корпоративним контентом що дозволяє організувати ефективну роботу з документами, підвищити якість взаємодії всередині компанії, побудувати унікальні маршрути руху документів та автоматизувати бізнес-процеси.
В даний час, якщо в організації встановлена програма для електронного документообігу - це говорить не тільки про імідж компанії, але і є реальним показником зрілості її бізнес-процесів та високої культури у поводженні з документами.
Програма для документообігу Contentum ECM — це саме те рішення, яке дозволить позбавитися купи паперів на столі, спростить операції з документами, організує зберігання, розпаралелітить документопотоки, забезпечить чіткий контроль, а також дозволить реалізувати власні унікальні маршрути руху документів.
Підтримка повного циклу роботи з документом
Вся концепція управління електронними документами заснована на контурі ЕДО — електронний документообіг, який дозволяє гнучко керувати потоком документів за допомогою таких операцій, як:
- Захоплення
- Зберігання/Відображення/Пошук
- Рух, узгодження, підписання, ознайомлення
- Забезпечення безпеки
- Контроль/Звітність
- Знищення/архівація
Набір усіх дій чудово регламентується MoReq2 – системою Європейських стандартів електронного документообігу.

Основні функції Contentum ECM
Пошук документів / Повнотекстовий пошук
Функціональна система пошуку Contentum ECM дозволяє реалізувати швидкий пошук за всіма атрибутами документа, налаштувати розширений пошук, зберігати результати пошуку у вигляді фільтрів, а також знаходити документи за текстом вкладених файлів, використовуючи повнотекстовий пошук.
Маршрути руху документів
Створені / Завантажені в систему документи, можна відправляти заздалегідь налаштованими маршрутами, що є певними алгоритмами дій (реєстрація, погодження, підписання та ін.), що проходять через різних виконавців. Маршрути створюються та налаштовуються індивідуально для кожного типу документа та з урахуванням усіх особливостей бізнес-процесів організації.
Генерація документів за шаблоном
Система дозволяє створювати різні шаблони документів для подальшої генерації. Наприклад, підставити в документ найменування контрагента, предмет, суму, штрих-код та інші дані. Генерація можлива у форматах MS Word та MS Excel, а також можлива трансформація у документи PDF.
