Сontentum в Україні

CONTENTUM - одна з провідних BPM-систем для автоматичного управління бізнес-процесами для будь-якої компанії. Призначений практично для будь-якого сучасного бізнесу, він дозволяє легко поєднувати всі найважливіші бізнес-процеси: від документообігу, контролю взаємин з клієнтами і постачальниками і до управління проектами. Одним словом, Сontentum дозволяє досягти високого ступеня автоматизації вашого бізнесу, налаштувати всі його процеси на роботу з новітніми сучасними технологіями. Це дозволить власникам зосередитися на стратегічному розвитку свого бізнесу, ефективно делегуючи операційні завдання смарт-системі.


Платформа Сontentum

CONTENTUM - це інструмент, який дозволяє моделювати, автоматично виконувати і контролювати будь-які бізнес-процеси компанії, реалізуючи концепцію управління процесами. Таким чином, ПЗ Сontentum відноситься до класу BPMS (Вusiness Project Management System), або BPM-систем, і надає всі необхідні функції для управління бізнес-процесами: проектування, автоматичний запуск і контроль завдань, аналіз метрик і показників, моніторинг і оптимізація в режимі реального часу (внесення змін без зупинки процесу).

Сontentum надає унікальні рішення для управління різними бізнес-процесами підприємства, ефективно вирішує завдання автоматизації та оптимізації робочих процесів і дозволяє реалізувати управління ефективністю компанії в цілому. Система Сontentum побудована за модульним принципом: платформа з набором базових функцій, на базі якої реалізована лінійка продуктів, що розширюють можливості системи. Платформа відкрита, розроблена за допомогою технології MS .NET на основі принципу low-code, містить готові інтеграційні бібліотеки та набір інструментів для розширення функціоналу, що дає можливість повністю налаштувати його під потреби бізнесу.

Image

Платформа CONTENTUM

Він містить внутрішній корпоративний портал, на якому працюють користувачі системи, блок функцій для управління бізнес-процесами та редактор для моделювання та налаштування процесів Designer Contentum, а також сервер Contentum, що забезпечує взаємодію між ними та СКБД.

CONTENTUM

в базовій редакції передбачає:

- повнофункціональна BPM система для управління бізнес-процесами

- повнофункціональна ECM система для організації електронного документообігу

- основні функції CRM

- єдине середовище для спілкування та обміну знаннями між співробітниками компанії

- інтеграція із зовнішніми системами

- необмежені можливості розширення функціоналу під будь-які бізнес-завдання

Детальніше >

Сontentum ECM

Електронний документообіг відповідно до стандарту MoReq2. Входить до базової редакції Contentum.
Детальніше >

Сontentum CRM

Розширений функціонал для управління продажами та маркетинговою діяльністю.

Сontentum Проекти

Організація та управління проектною діяльністю з унікальним рішенням для автоматизації «конвеєр проектів».

Сontentum KPI

Автоматизація процесів управління ефективністю підприємства.

Мобільні додатки

Віддалений доступ співробітників до своїх завдань і функцій системи.

Store

Маркетплейс готових рішень: типові процеси і компоненти для інтеграції та розширення функціоналу.
Важливо: Для впровадження Сontentum BPM компанія вже повинна визначити і формалізувати свої бізнес-процеси.
Потрібно побудувати модель для ваших бізнес-процесів?
Побудувати таку модель можна, вибравши і проаналізувавши бізнес-процеси, а потім детально описавши їх в спеціальному форматі.
Не знаєте як? Ми можемо допомогти!

Бізнес-можливості Contentum

Впровадження Сontentum знижує витрати підприємства, надаючи всі необхідні інструменти для моніторингу та постійної оптимізації бізнес-процесів, і забезпечує зростання бізнесу (можливість його швидкого масштабування).

Впровадження процесного менеджменту на базі Contentum:

1
Систематизує документообіг та процеси документообігу
3
Вимірює внесок співробітників і підрозділів в загальний результат роботи
5
Спрощує навчання / перепідготовку співробітників, обмін знаннями всередині компанії
2
Покращує якість обслуговування клієнтів
4
Забезпечує прозорість управлінської діяльності, процедур прийняття рішень
6
Забезпечує прикладну автоматизацію будь-якої ніші, типових або унікальних процесів компанії
7
Підвищує ефективність управління бізнес-цілями, ресурсами і ризиками

Сontentum - для кого і чим це буде корисно:

Результат впровадження:

  1. Поліпшення ефективності бізнесу, зменшення витрат та збільшення прибутку
  2. Систематизація бізнесу з можливістю масштабування
  3. Зручний моніторинг фінансового стану бізнесу
  4. 24/7 - Оперативний доступ до важливої ​​інформації
  1. Весь бізнес знаходиться під контролем
  2. Стратегічне управління досягненнями
  3. Систематизація роботи всіх підрозділів
  4. Керований фінансовий результат
  5. 24/7 - Оперативний доступ до важливої ​​інформації
  6. Збільшення лояльності клієнтів
  7. Мінімізація витрат та зростання продажів
  1. Автоматизація фінансових процесів
  2. Управління бюджетом
  3. Оперативний доступ до фінансової інформації
  4. Контроль руху юридичних, фінансових та бухгалтерських документів
  1. Швидкий доступ до аналітики продажів
  2. Систематизація інформації про контрагентів та операції
  3. Керування планами продажів
  4. Бізнес-процеси продажів
  5. Підвищення швидкості обробки замовлень
  6. KPI відділу продажів
  1. Управління повним циклом HR-процесів - від подачі заявки на вакансію до управління кар'єрою
  2. Управління відпустками та відгулами
  3. Управління відрядженнями
  4. Управління виконавською дисципліною
  5. Автоматизація збору показників KPI
  1. Автоматизація та систематизація внутрішніх процесів Service Desk
  2. Мінімізація «Зоопарку IT-рішень»
  1. Зрозумілі та прозорі завдання
  2. Систематичне управління термінами виконання завдань
  3. Спрощені та доступні процедури відгулів та відпусток

Сontentum BPM(S) вирішує завдання:

загальне адміністрування та управління

  1. Автоматизація документообігу компанії
  2. Організація зручного зберігання та пошуку документів
  3. Спільна робота з внутрішніми та зовнішніми замовниками та підрядниками
  4. Облік відпрацьованого часу співробітниками і ведення штатного розкладу
  5. Допомога в організації та проведенні зустрічей

управління операційною ефективністю

управління людськими ресурсами

управління продажами та клієнтами

  1. Ведення єдиної клієнтської бази, накопичення і зберігання ключової інформації про них, історії контактів
  2. Єдина система планування і контролю роботи з потенційними клієнтами
  3. Моніторинг ефективності менеджерів
  4. Аналітика продажів, проста класифікація та сегментація
  5. Допомога у впровадженні цифрових продажів

управління проектною діяльністю

автоматизація фінансового менеджменту

Функціонал Сontentum

  1. Комплексне рішення
    Включає в себе повний набір інструментів, необхідних для ефективного управління підприємством
  2. Єдина ІТ-інфраструктура
    Завдяки гнучкій інтеграції об'єднує всю ІТ-інфраструктуру в єдину систему.
  3. Єдиний інформаційний простір
    Об'єднує і систематизує дані - внутрішній корпоративний документообіг, клієнтів, їх контакти та історію взаємодії, історію комунікацій всередині компанії, KPI, звітність та інше.
  4. Доступ 24/7
    Для роботи з системою потрібен пристрій з браузером або з встановленим мобільним додатком для Android або IOS та інтернетом.
  1. Моделювання бізнес-процесів
    CONTENTUM - це зручний інструмент для роботи з бізнес -процесами компанії. Дозволяє побудувати повну модель процесу, включаючи: графічну схему, контекст процесу, презентація, учасники, матриця відповідальності, маршрут тощо..
  2. Виконання бізнес-процесів
    Забезпечує втілення регуляції процесу в житті. Запускаючи бізнес-процеси вручну або автоматично, працівники компанії отримують та виконують завдання на основі логіки процесу.
  3. Контроль бізнес-процесів
    Забезпечує повну прозорість всіх процесів і дає менеджерам уявлення про те, як працює компанія.
  4. Удосконалення бізнес-процесів
    На підставі зібраних контрольних даних відбувається поліпшення процесу без зупинки системи. Процеси вдосконалюються і стають більш ефективними.
  1. Підтримка повного циклу взаємодії з електронними документами
    Графічне моделювання бізнес-процесів в простому і зручному редакторі Дизайнер Налаштування і настройка контексту (прив'язка даних, документів і виконавців відповідно до організаційної структури підприємства), логічна перевірка правильності моделі.
  2. Створення документів
    Документи можуть створюватися вручну або автоматично виходячи з логіки бізнес-процесу або з інформації, що надходить по електронній пошті чи надходить з інших систем.
  3. Обробка та узгодження документів
    Можливість побудови будь-яких маршрутів руху документів для дозволу, узгодження, підписання, в тому числі з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), а також підтримка керування версіями.
  4. Зберігання та пошук документів
    Система дозволяє зберігати всі документи в зручному сховищі і виконувати пошук з урахуванням величезної кількості параметрів, включаючи повнотекстовий пошук за вмістом прикріплених текстових файлів.
  5. Права доступу до документів
    Гнучка система прав доступу дозволить налаштувати права доступу відповідно до корпоративної політики. Шифрування документів також підтримується.
  6. Обробка паперових документів
    Також в системі реалізовані механізми, що дозволяють працювати з електронними копіями паперових оригіналів. Використання штрих-кодування або QR-кодування дозволяє отримати швидкий доступ до електронних копій.
  1. Дзвінки / Зустрічі / Листування
    За допомогою багатофункціонального календаря дуже зручно планувати будь-які відносини з Клієнтом, встановлювати нагадування про майбутні події, ставити завдання підлеглим, синхронізувати дані з іншими календарями і експортувати дані на мобільні пристрої.
  2. Потенційні клієнти (Lead)
    Щоб не засмічувати основний розділ обліку клієнтів, вся «брудна» інформація (заявки з сайтів, візитки з виставок, буклети та презентації, бази даних клієнтів і т.д.) зберігається в розділі «Потенційні клієнти».
  3. База контрагентів і контактів
    Один з основних розділів в Сontentum CRM+ є «База контрагентів» і база даних «Контакти», в якій зберігається інформація про всіх доданих в систему контрагентів і їх контактах.
  4. Угоди
    Угоди дозволяють відстежувати стан поточних відносин з Клієнтом.
  5. Планування надходжень
    На підставі запланованих угод система формує план виручки, як для кожного окремого менеджера, так і для всього відділу продажів.
  6. Активна воронка продажів
    Воронка продажів - це весь процес продажів, розділений на окремі етапи, який дозволяє аналізувати динаміку угод і ефективність менеджерів, а також формувати звіти, наочно показують, які угоди просунулися вперед, які відійшли назад, а які і зовсім провалилися.
  7. Маркетинг
    Дозволяє автоматично враховувати всі проведені маркетингові заходи і оцінювати ефективність тих чи інших джерел реклами в грошовому еквіваленті.
  1. Комплексне рішення
    Це комплексне рішення для управління портфелем проектів компанії.
  2. Управління планом проекту
    Керуйте графіком проекту за допомогою діаграми Ганта.
  3. Інтеграція з MS Project
    Підтримується двосторонній обмін планом проекту з MS Project.
  4. Єдиний інформаційний простір
    Дозволяє пов'язати всю проектну документацію і всю кореспонденцію з проектом.
  5. Бюджетний менеджмент
    Дозволяє управляти бюджетом проекту, контролюючи планові і фактичні показники витрат і доходів, в розрізі етапів, статей та інше.
  6. Конвеєр проекту
    Виняткова концепція, в основі якої лежить використання бізнес-процесів і унікальний функціонал системи Contentum, що дозволяє автоматизувати виконання стандартних процедур і поставити виконання проектів на потік.
  7. Шаблони проектів
    Дозволяє використовувати попередньо налаштовані шаблони при створенні нових проектів.
  8. Бізнес-процеси
    Є можливість ручного запуску бізнес-процесів з картки проекту, а також автоматичного запуску при зміні етапів проекту і виконанні певних завдань.

 

  1. Цільове управління
    Система KPI пропонує рішення, яке дозволить співвіднести оперативні дії на всіх рівнях з цілями компанії та створити систему для моніторингу прогресу та корекції цілей.
  2. Матриці ефективності
    Механізм «Матриця ефективності» дозволяє задавати параметри планових показників ефективності для кожної позиції в компанії і відображати їх фактичне досягнення на щоденній основі.
  3. Мотивація працівників
    За рахунок автоматичного збору фактичних показників щодня заповнюється матриця ефективності по кожному співробітнику, а отриманий результат легко трансформується в грошовий еквівалент.
  4. Конструктор KPI-рішень
    У системі реалізований зручний механізм побудови рішень KPI, який, як чистий аркуш, заповнений цілями та показниками вашої організації.
  5. Мобільний додаток для iPad
    ТОП-менеджери мають доступ до програми, яку можна встановити з App Store. Додаток дозволить отримати швидкий доступ до всіх показників.
  1. Гнучкість
    Система легко адаптується під специфіку діяльності компанії.
  2. Інтеграція
    Широкі можливості інтеграції дозволяють об'єднати всі існуючі IT-рішення в єдину систему через Contentum.
  3. Магазин готових рішень
    Сontentum Store – магазин готових рішень, де можна знайти як платні, так і безкоштовні бізнес-процеси і додаткові модулі.
  4. Розробка індивідуальних рішень
    Якщо будь-яких функцій системи недостатньо, то є можливість індивідуально розробляти рішення на платформі Сontentum BPM.
Потрібно побудувати модель для ваших бізнес-процесів?
Побудувати таку модель можна, вибравши і проаналізувавши бізнес-процеси, а потім детально описавши їх в спеціальному форматі.
Image

Інтеграція Сontentum з іншими сервісами

Інтеграція - це взаємодія між різними системами з метою обміну даними. ІТ-інфраструктура компанії об'єднує всі технології та ресурси в єдиний контур для безперебійної роботи та розмежування доступу користувачів.

Інтеграція системи Сontentum на основі SOA архітектури з використанням готових модулів (з популярними бізнес-програмними продуктами) або індивідуальне доопрацювання з використанням бібліотеки Contentum Framework (з внутрішніми та зовнішніми програмами та ресурсами для вирішення конкретних завдань конкретного бізнесу/процесу)

1С: Підприємство

Image

Модуль інтеграції з 1С забезпечує двосторонній обмін даними, дозволяє працювати з будь-якими об'єктами 1С, запускати функції системи 1С і навпаки, бізнес-процеси в Сontentum на основі подій в 1С та інше.

Вчасно

Image

Забезпечує підписання за допомогою ЕЦП, внутрішніх і зовнішніх документів через сервіс "Вчасно",  Прямо з інтерфейсу Сontentum.

You Control

Image

Забезпечує верифікацію юридичних і фізичних осіб за більш ніж 35 параметрами за допомогою сервісу "You Control".

Зовнішній сайт

Image

Забезпечує двосторонню передачу даних, запуск процесів в Contentum з налаштованими параметрами для подій на сайті: відправка форми замовлення та інше.

Продукти MS Office

Image

Забезпечує імпорт листів і файлів в систему Contentum у вигляді завдань і документів, спільну роботу з документами в веб-інтерфейсі системи з використанням додаткових неліцензованих (безкоштовних) модулів.

IP-телефонія

Image

Дозволяє організувати колл-центр і автоматично записувати вихідні та вхідні дзвінки в модулі CRM (Сontentum CRM).

Клієнт-Банк

Дозволяє автоматично відправляти платіжні доручення в Клієнт-Банк, перевіряти статуси платежів, завантажувати виписки, а при інтеграції з 1С створювати платіжні доручення, розміщувати виписки та інше.

RPA-інтеграція

Передача даних всередині систем без програмної інтеграції - обмін даними безпосередньо через системні інтерфейси за допомогою роботів (налаштовується індивідуально).

Пошта та веб-сервіси

Сontentum легко інтегрується зі сторонніми системами, що підтримують веб-сервіси та API, що дозволяє обмінюватися даними та запускати процеси щодо подій.

Видання Contentum

STANDARD

від 10 000 грн.

В основі Сontentum Standard використовується СКБД MS SQL Server або PostgreSQL, які забезпечують високу швидкість та стабільність роботи до 500 користувачів.

ENTERPRISE

індивідуально

Видання з підвищеною продуктивністю за допомогою СКБД MS SQL Enterprise Edition або Oracle® Database,  що дозволяє побудувати систему з підвищеною продуктивністю і відмовостійкістю. Завдяки масштабуванню і розподілу навантаження на кілька серверів обмежень на кількість користувачів практично немає.

Потрібно розрахувати вартість Сontentum?
Отримати консультацію та індивідуальний розрахунок пакету продуктів/ліцензій Contentum, необхідних для вирішення Ваших конкретних завдань

Стандартні етапи впровадження системи

З моменту придбання системи співробітники компанії можуть використовувати систему в рамках базового функціоналу!

1
Підготовка
Визначення цілей і аудит бізнес-процесів. Опис бізнес-процесів, розробка та узгодження технічного завдання.
3
Інтеграція
Запуск розроблених рішень та користувачів підготовки для роботи з системою
2
Реалізація
Реалізація технічного завдання - налаштування системи, створення організаційної структури, імпорт користувачів, моделювання бізнес-процесів, настройка конфігурації, тощо.
4
Експлуатація
Технічна підтримка, обслуговування абонентів та вдосконалення системи.

Top-evolution - акредитований інтегратор (партнер) Сontentum в Україні, з багаторічним досвід впровадження процесного менеджменту в українських компаніях всіх галузей і штатом сертифікованих фахівців.

Image

Хочете самостійно протестувати систему, щоб переконатися в її можливостях?

Отримайте trial версію або замовте персональну презентацію!